حرف های ورزشی مناظره دوم نامزدها
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
بچه ها ی باحال بیان تو )امید ریگی پناه میرجاوه)
عمومی آموزشی برای بچه های باحال




خبر آنلاین: یکی از ۱۶ سئوالی که از نامزدهای احراز صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری پرسیده شد ، برنامه های شان درباره اداره ورزش بود که این سئوال به قید قرعه به دکتر علی اکبر ولایتی افتاد.

ولایتی در پاسخ به برنامه های ورزشی دولت خود گفت:« ورزش در بعد همگانی ، مهمترین راه برای پیشگیری و سلامت است. به همین پرداختن به بخش ورزش همگانی یکی از اولویت هاست. در بخش ورزش قهرمانی هم باید ورزش از مدارس آغاز شود. مدارس ابتدایی هستند که ورزش و قهرمانان آینده را می سازند. در حال حاضر دو رشته ورزشی ژیمناستیک و شنا در سند تحول آموزش و پرورش اجباری شده است و این آموزش و پرورش است که می تواند ورزشکاران را در سنین کودکی و بر اساس علایق و توانایی های ذاتی شان شناسایی کند و باعث تحول در ورزش کشور شود.»

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری همچنین از بیمه ورزشکاران به عنوان یکی از رئوس برنامه هایش در بخش فرهنگ یاد کرد و گفت:« این اشتباه است که دولت تعدادی از باشگاه ها را به اصرار در دست خودش گرفته و باید این تیم ها به مردم واگذار شوند تا تحول در ورزش ایجاد شود. همچنین اشتباه است که آدم های سیاسی را در راس مدیریت ورزش بگذاریم . ورزش و فدراسیون های ورزشی برای پیشرفت باید در دست اهلان و خانواده این رشته ها باشند.»

محمدرضا عارف و اکبرولایتی دو کاندیدایی بودند که در ابتدای گفته های شان پیروزی تیم ملی را تبریک گفتند و برای ملی پوشان فوتبال در راه رسیدن به جام جهانی دعا کردند .

همچنین محسن رضایی چندین و چند بار در گفته هایش به طرح جامع ورزش اشاره کرد و از برنامه های ورزشی اش برای تحول در ورزش سخن گفت. او هم تاکید داشت اداره ورزش را به دست ورزشی ها می سپارد و تاکید کرد از ورزش سیاست زدایی می کند. جملاتی شبیه به او را عارف ، روحانی و محمد باقر قالیباف هم تکرار کردند. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 17 خرداد 1392برچسب:کاندیدها, :: 2:17 قبل از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه